One Million Snowflakes brengen maatschappelijke thema's aan het rollen


De filmpjes tonen ideeën met een oplossing om het bedrijfsleven meer waarde te laten creëren, zowel economisch als maatschappelijk. De aftrap van deze campagne wordt gegeven door Simon Sinek, bekend als TED-spreker en auteur van het boek 'Start With Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action'.
In YouTube-videos van één minuut dragen professionals hun oplossing aan om het bedrijfsleven meer 'waarde' te laten creëren. Het centrale thema daarbij is 'Snowball Leadership: co-creating a movement of meaning'. Dit is tevens het thema van het eerste One Million Snowflakes event op 26 april aanstaande op de campus van Nyenrode Business Universiteit. De inzender van de beste video mag als gastspreker optreden tijdens dit event, naast internationale sprekers zoals Ricardo Semler en Jagdish Parikh. De opbrengsten van dit event gaan naar scholingsprojecten van stichting Save the Children.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid