Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi’s laat surfers commercial kiezen

Levi’s neemt het idee van Pepsi over en gaat websurfers laten kiezen welke commercial zal worden vertoond tijdens de Super Bowl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De te selecteren commercials zijn gemaakt door het Amerikaanse bureau TBWA/Chiat/Day in San Francisco. Het gaat om drie 30 seconden filmpjes, die te zien . Bezoekers van de site kunnen ook een paar Superlow Stretch Jeans voor vrouwen winnen of Flyweight Jeans voor mannen.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar trok Pepsi op met Yahoo om consumenten online hun ‘all time favoriete’ Pepsi Super Bowl commercial te laten kiezen, meldt Adweek. Dat werd het ‘Two Kids’-filmpje met Cindy Crawford in de hoofdrol.

De Levi's-promotie via de site loopt tot 27 januari. De winnende commercial van het jeansmerk zal te zien zijn op 3 februari tijdens de Super Bowl XXXVI.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in