Levi’s laat surfers commercial kiezen
Levi’s neemt het idee van Pepsi over en gaat websurfers laten kiezen welke commercial zal worden vertoond tijdens de Super Bowl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De te selecteren commercials zijn gemaakt door het Amerikaanse bureau TBWA/Chiat/Day in San Francisco. Het gaat om drie 30 seconden filmpjes, die te zien op de Levi's Supervote-pagina . Bezoekers van de site kunnen ook een paar Superlow Stretch Jeans voor vrouwen winnen of Flyweight Jeans voor mannen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorig jaar trok Pepsi op met Yahoo om consumenten online hun ‘all time favoriete’ Pepsi Super Bowl commercial te laten kiezen, meldt Adweek. Dat werd het ‘Two Kids’-filmpje met Cindy Crawford in de hoofdrol.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Levi's-promotie via de site loopt tot 27 januari. De winnende commercial van het jeansmerk zal te zien zijn op 3 februari tijdens de Super Bowl XXXVI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid