
De te selecteren commercials zijn gemaakt door het Amerikaanse bureau TBWA/Chiat/Day in San Francisco. Het gaat om drie 30 seconden filmpjes, die te zien op de Levi's Supervote-pagina . Bezoekers van de site kunnen ook een paar Superlow Stretch Jeans voor vrouwen winnen of Flyweight Jeans voor mannen.
Vorig jaar trok Pepsi op met Yahoo om consumenten online hun ‘all time favoriete’ Pepsi Super Bowl commercial te laten kiezen, meldt Adweek. Dat werd het ‘Two Kids’-filmpje met Cindy Crawford in de hoofdrol.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe Levi's-promotie via de site loopt tot 27 januari. De winnende commercial van het jeansmerk zal te zien zijn op 3 februari tijdens de Super Bowl XXXVI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee