Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank: campagne is niet scherp genoeg

De Rabobank is niet tevreden met de campagne zoals die naar aanleiding van de herpositionering van de bank door reclamebureau FHV/BBDO is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Onze nieuwe positionering staat nog steeds overeind, maar de creatieve vertaling ervan is niet goed. We hebben de positionering in de campagne niet voldoende scherp kunnen krijgen’, zo verklaart Roel van Veggel, hoofd externe communicatie van de bank, naar aanleiding van het opzeggen van de relatie met FHV/BBDO.

related partner content for mobile comes here

De Rabobank besloot eerder dit jaar tot een herpositionering nadat uit onderzoek naar voren was gekomen dat het merk niet meer voldoende duidelijk maakte waar de bank voor staat. FHV/BBDO ontwikkelde het campagneconcept dat de nieuwe positionering van de bank op de particuliere markt moest gaan uitdragen. De campage loopt inmiddels een aantal maanden in print in de landelijke dagbladen. ‘Inmiddels zijn we ook met de positionering ten opzichte van de grootzakelijke markt en de groepsprofilering in de eindfase beland, en willen we de vrije hand hebben in met welke bureau’s we werken, ook voor de particuliere markt’, zo voegt Van Veggel nog toe. ‘For the time being zal de huidige campagne nog gehandhaafd blijven.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in