Overslaan en naar de inhoud gaan

Potter-speelgoed populair op internet

Een op de drie digitale consumenten in Engeland is de afgelopen maand via de computer op zoek gegaan naar Harry Potter-speelgoed. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Nederland waren vooral de boeken rond de tovenaarsleerling in trek. Met 13 procent van alle zoekopdrachten voerden deze boeken ruimschoots het verlanglijstje van kinderen voor de feestdagen aan. Opvallende tweede onder de meest gezochte boeken was overigens de bijbel, met 6 procent van alle zoekopdrachten. De onderzoekers constateren verder dat het doen van kerstinkopen via internet aanzienlijk is gestegen in vergelijking met het jaar daarvoor, namelijk met 160 procent (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in