Endemol richt zich op reality in Mexico
Tv-productiemaatschappij Endemol gaat in Mexico met name reallife-formules introduceren en gaat pas in een later stadium kijken of ze ook…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat heeft de nieuwe creatief directeur van Endemol-Mexico, Laurens Drillich, bekend gemaakt. ‘In Mexico worden talloze soaps gemaakt. We moeten niet het idee hebben dat we dat maar even beter kunnen.’ Endemol is onlangs een joint venture aangegaan met tv-maatschappij Televisa. Mexico kent op dit moment eigenlijk geen onafhankelijke tv-producenten. In Mexico begint Endemol met Big Brother, dat volgens Drillich in bijvoorbeeld een land als Argentinië ‘nog grootser’ is ontvangen dan de eerste editie van het programma in Nederland. Ook komen mogelijk Starmaker en Now or Neverland op de buis in Mexico. Drillich werkt nu nog voor BNN (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid