Overslaan en naar de inhoud gaan

Down Under maakt commercials voor Kijk

Kijk is klant geworden bij Down Under [The Creative Tribe]. Het in Den Bosch en Hilversum gevestigde bureau gaat zes commercials maken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze zender heeft weliswaar geen landelijke dekking, maar sluit thematisch goed aan bij het blad en wordt wel doorgegeven in veel kleine tot middelgrote steden. Daar is de doelgroep van Kijk ‒ jongens in de leeftijd van 15 tot 24 ‒ bovengemiddeld vertegenwoordigd.

related partner content for mobile comes here

Aan de keuze ging geen pitch of competitie vooraf: de ‘jeugdige uitstraling’ van Down Under ‒ die onder meer tot uiting komt in werk voor Veronica en Sanoma’s One ‒ gaf de doorslag.

Het 26 jaar oude blad Kijk ontwikkelde tot dusver de meeste reclameuitingen zelf (vooral printadvertenties in voorheen-VNU titels en mailingen). Het mediatraject voor deze campagne werd door Sanoma uitgevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in