Down Under maakt commercials voor Kijk
Kijk is klant geworden bij Down Under [The Creative Tribe]. Het in Den Bosch en Hilversum gevestigde bureau gaat zes commercials maken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze zender heeft weliswaar geen landelijke dekking, maar sluit thematisch goed aan bij het blad en wordt wel doorgegeven in veel kleine tot middelgrote steden. Daar is de doelgroep van Kijk ‒ jongens in de leeftijd van 15 tot 24 ‒ bovengemiddeld vertegenwoordigd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan de keuze ging geen pitch of competitie vooraf: de ‘jeugdige uitstraling’ van Down Under ‒ die onder meer tot uiting komt in werk voor Veronica en Sanoma’s One ‒ gaf de doorslag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet 26 jaar oude blad Kijk ontwikkelde tot dusver de meeste reclameuitingen zelf (vooral printadvertenties in voorheen-VNU titels en mailingen). Het mediatraject voor deze campagne werd door Sanoma uitgevoerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid