Overslaan en naar de inhoud gaan

Grafimedia komt met Carrièrekrant

Grafimedia is gestart met de Carrièrekrant als nieuw instrument om jongeren en hun ouders te informeren over en te enthousiasmeren voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Carrièrekrant Grafimedia 2001/2002 is gedrukt in een oplage van 185.000 exemplaren en verspreid in groot Amsterdam en groot Rotterdam als bijlage bij Het Parool en het Rotterdams Dagblad. De overige exemplaren worden de komende maanden uitgedeeld aan potentieel nieuwe instromers in de grafimedia-branche via de grafimedia-opleidingsinstituten en de G-Kracht ambassadeurs. De Carrièrekrant Grafimedia schetst een beeld van de opleidings- en beroepsmogelijkheden die de grafimediabranche biedt.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in