Lassie, Princess en Kijkshop in joint marketing-campagne
Nieuwe joint marketing-campagne gesignaleerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanaf deze week ontvangt de consument met drie actiezegels aanwezig op alle Lassie Toverrijst-verpakkingen 25 procent korting op een viertal Princess-producten bij alle Kijkshop-vestigingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne zal worden ondersteund met een radiospot in week 46, 47 en 48. De site van Lassie staat in het teken van deze actie en zijn er banners geplaatst op de partnersites van Kijkshop en Princess. De huis-aan-huis folder van Kijkshop is tevens ingezet om actie kenbaar te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is bedacht door Buro Benk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid