Overslaan en naar de inhoud gaan

Uw kans op aandacht: Buzzawards

Heren en dames marketeers, als u wilt dat uw productintroductie dit jaar nog wat media-aandacht krijgt, schrijf u dan snel in voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heren en dames marketeers, als u wilt dat uw productintroductie dit jaar nog wat media-aandacht krijgt, schrijf u dan snel in voor de !

related partner content for mobile comes here

Want vanaf deze week bestaat weer de mogelijkheid om het meest 'buzzable' (besproken, aanbevolen) product van 2007 te nomineren voor de Buzz Award 2007.

En behalve consumenten kunnen ook marketingprofessionals hun 'buzzable' product of dienst nomineren, in de categorie '2008'.

Een uitgelezen kans om je nieuwe product nu al onder de aandacht te brengen, aldus Buzzer in een persbericht.

Het is voor het derde achtereenvolgende jaar dat initiatiefnemer deze marketingonderscheiding gaat uitreiken. Vorig jaar won het dieetboek van , daarvoor was het de Apple iPod.

Dit jaar is het nog geheel open welk product of dienst het meeste te danken heeft aan mond-tot-mond reclame.

Hoe gaat de verkiezing in zijn werk? Via de website kan men tot en met begin december producten/diensten nomineren. Hiervoor zijn negen aparte categorieën opgesteld.

Elk product kan één keer worden genomineerd. De Buzzers kunnen in deze voorronde dus alvast aangeven of zij een product 'buzzable' vinden. Een vakkundige jury zal die meningen vervolgens gebruiken bij het vaststellen van de officieel genomineerden per categorie. De 30.000 ingeschreven Buzzers kunnen tenslotte een keuze maken uit deze shortlist.

En op basis van deze stemming worden tijdens de Buzz Awards 2007 de winnaars per categorie en de overall winnaar bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in