Uw kans op aandacht: Buzzawards
Heren en dames marketeers, als u wilt dat uw productintroductie dit jaar nog wat media-aandacht krijgt, schrijf u dan snel in voor de Buzzawards!
Want vanaf deze week bestaat weer de mogelijkheid om het meest 'buzzable' (besproken, aanbevolen) product van 2007 te nomineren voor de Buzz Award 2007.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEn behalve consumenten kunnen ook marketingprofessionals hun 'buzzable' product of dienst nomineren, in de categorie '2008'.
Een uitgelezen kans om je nieuwe product nu al onder de aandacht te brengen, aldus Buzzer in een persbericht.
Het is voor het derde achtereenvolgende jaar dat initiatiefnemer Buzzer deze marketingonderscheiding gaat uitreiken. Vorig jaar won het dieetboek van Sonja Bakker, daarvoor was het de Apple iPod.
Dit jaar is het nog geheel open welk product of dienst het meeste te danken heeft aan mond-tot-mond reclame.
Hoe gaat de verkiezing in zijn werk? Via de website www.buzzawards.nl kan men tot en met begin december producten/diensten nomineren. Hiervoor zijn negen aparte categorieën opgesteld.
Elk product kan één keer worden genomineerd. De Buzzers kunnen in deze voorronde dus alvast aangeven of zij een product 'buzzable' vinden. Een vakkundige jury zal die meningen vervolgens gebruiken bij het vaststellen van de officieel genomineerden per categorie. De 30.000 ingeschreven Buzzers kunnen tenslotte een keuze maken uit deze shortlist.
En op basis van deze stemming worden tijdens de Buzz Awards 2007 de winnaars per categorie en de overall winnaar bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid