Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN wint DDMA Customer Data Award

Tijdens de DDMA Data Dag, het event voor data gedreven marketing, streden de drie finalisten KPN, DELA en Zilveren Kruis om de prijs.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KPN onderscheidde zich volgens de jury van de andere finalisten door ‘de integraliteit van de case’. ‘KPN heeft op overtuigende manier laten zien dat data gestuurd werken de gehele organisatie betreft en dus ook een fors verander component met zich meebrengt.’

related partner content for mobile comes here

Kees Groenewoud (Cmotions), juryvoorzitter: ‘Wat dit jaar met name opviel was het professioneel gebruik van analytics bij bijna alle cases, maar ook de onmiddellijke vertaling van inzichten door deze analytics naar communicatie toepassingen.’.

De Customer Data Award is een bekroning voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten. De cases zijn door de vakjury beoordeeld op verschillende criteria, waaronder; rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. 

Op de site van de Data Dag is meer te lezen over de case van KPN en de andere finalisten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in