Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN met Heineken in narrowcasting

KPN en Heineken gaan samenwerken op het gebied van narrowcasting. Als opmaat naar de samenwerking neemt KPN een meerderheidsbelang in ON,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken is al aandeelhouder in de onderneming. Financiële details zijn niet bekendgemaakt. KPN neemt een groot deel van de aandelen over van Sony, dat uit het project stapt. ON levert televisieschermen waarop horecabezoekers vermaakt worden met onder meer films en concerten.

related partner content for mobile comes here

KPN wil marktleider worden op het gebied van narrowcasting. Eerder dit jaar nam het bedrijf al drie bedrijven over die actief zijn met deze vorm van reclame. In februari kondigde het telecombedrijf een samenwerking aan met een dochterbedrijf van De Telegraaf Media Groep (TMG).

Heineken wil de reclamevorm gebruiken om meer mensen naar de horeca te trekken. Consumenten nemen driekwart van hun besluiten om een product te kopen uiteindelijk in de winkel zelf, zo blijkt uit onderzoek. Daarom zal de klant bespelen in de winkel naar verwachting terrein winnen van traditionele reclames, bijvoorbeeld via de televisie thuis (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in