Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten willen toch wel meer diensten op hun mobiel

Niet veel mensen gebruiken hun mobieltje op filmkaartjes te kopen, video’s te bekijken of games te spelen. Toch is een steeds grotere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse onderzoekscentrum onderzocht samen met AOL de wijze waarop mensen hun telefoon gebruiken. Volgens de onderzoekers speelt op dit moment 6 procent vande respondenten muziek af op hun mobiele telefoon, en 19 procent zou willen dat deze dienst op hun huidige tele-foon zat.

related partner content for mobile comes here

2 procent bekijkt weleens een video op hun mobiel, en 14 procent van de ondervraagden heeft deze dienst niet op hun mobiel, maar zou dat wel willen.

65 procent van de mobiele telefoneerders heeft hun mobieltje persoonlijker gemaakt door ringtones en screensavers te selecteren. 8 procent heeft weleens gestemd op de Amerikaanse versie van Idols, of een andere televisieprogramma waarin men oproept tot mobiel stemmen.

Daarnaast vonden de onderzoekers (uiteraard) verschillen tussen de leeftijdsgroepen. Zo zullen jongvolwassenen eerder gebruik maken van mobiele entertainment dan ouderen. 23 procent van de leeftijdsgroep tussen 18 en 29 wil video bekijken op hun mobiel, tegenover 15 procent van de groep 30-49, 4 procent van de groep 50-64 en 6 procent van de groep 65+.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in