
In de commercial, die vanaf nu al bekeken kan worden via Adformatie online zit Jan Mulder op het terras in Rome met Bodar. Zij praten over het feit of gelovigen of juist ongelovigen nu meer spaarrente moeten krijgen. Als de blauwe Leeuw op een scooter komt langsrijden, vraagt Bodar Mulder of hij in ‘die Postbankreclame’ zit, waarop Mulder zegt: ‘Ik geloof het niet.’
De commercials en de twee tag-ons moeten de Rentepunten, het nieuwe loyaltyprogramma van de Postbank, onder de aandacht brengen. Het bureau Leukwerkt Worldwide maakte de commercial.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe priester heeft niet betaald gekregen voor zijn medewerking, zijn eventuele honorarium wordt door de Postbank overgemaakt aan een goed doel. Binnen gelovig Nederland heeft zijn optreden al enige discussie losgemaakt. Op het Christelijke forum OneWay vindt tot nu toe overigens het merendeel dat Bodars optreden wel geoorloofd is omdat ‘geloof best gepaard mag gaan met humor en zelfspot’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee