Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU-advertentie ter verdediging overnamebod

Informatie- en uitgeefconcern VNU heeft vandaag in een paginagrote advertentie zijn aandeelhouders opgeroepen het overnamebod van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het bod is het beste voor alle belanghebbenden, zoals aandeelhouders, klanten en werknemers’, aldus de directie van VNU in een Engelstalige advertentie die gisteren in Het Financieele Dagblad, Financial Times en The Wall Street Journal is verschenen.

related partner content for mobile comes here

Eerder hadden enkele grootaandeelhouders, in het bijzonder Knight Vinke, zich kritisch uitgelaten over het bod van 28,75 euro per aandeel. Knight Vinke, dat overigens minder dan 2 procent van de aandelen bezit, heeft het bod als te laag van de hand gewezen en andere aandeelhouders opgeroepen hetzelfde te doen.

De raad van bestuur en de raad van commissarissen van VNU steunen het overnamebod in de advertentie onder meer met de argumenten dat het in contanten is, onzekerheden wegneemt en de onderneming intact laat (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in