Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanjury deelt 105 nominaties uit

De Sanjury heeft uit de 308 ingezonden campagnes voor het San Jaarboek 2005, 105 nominaties vastgesteld. Vorig jaar waren dat er 100 maar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

San-voorzitter Harald Zandvliet: ‘De juryteams hebben kritisch beoordeeld en er zijn beslist juweeltjes van campagnes bij, die in aanmerking komen voor een San Accent.’

related partner content for mobile comes here

Evenals voorgaande jaren domineert Ubachs Wisbrun bij de bureaus, met dit keer elf nominaties (vorig jaar tien), in zeven van de tien categorieën.
Op de gedeelde tweede plaats komen DDB en TBWANeboko met elk acht nominaties, gevolgd door N=5 en BVH Groep met zeven. PPGH JWT kreeg vijf nominaties, evenals Van Walbeek Etcetera Groep. FHV BBDO, Lowe en Draft, en Leukwerkt Worldwide kregen er elk vier.
Drie nominaties waren er voor Y&R en twee voor Selmore, Linssen ID, Saatchi, KSM, Euro RSCG 4D, S-W-H, Publicis/Maximum en Cordad Schulte Huis.
Eén nominatie ontvingen: &KoenseSeverein, Meyson, 707 Brand Communications, Red Cell Not Just Film, Skipintro, BeyenMeyer Producties,Publicis Dialog, Lamarque, Euro RSCG Bikker, Leads Communicatie, State/Hip Hop Scene, Only, Ogilvy, Doom & Dickson, HorvathSchenk, Idea Industry, Cygnus X-3, Roorda, Imagine, Inc-21, Kukler Healthcare, Solid Air Syndicate, McCann, KRO, VBAT en Trefpunt.

Van 19 tot en met 28 april krijgen de genomineerde bureaus en adverteerders de gelegenheid om hun campagnes aan de juryteams te presenteren en toe te lichten.
De uitreiking van de Accenten door presentator/cabaretier Sjaak Bral vindt plaats op donderdag 18 mei in Studio 21 te Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in