Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Cora terug bij Mora’

Met de overname van Mora door snackfabrikant Ad van Geloven wordt Cora van Mora mogelijk in ere hersteld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt directeur Hans Vermeulen tegen Elsevier Voedingsmiddelenindustrie. Vermeulen ziet een terugkeer van het reclametypetje wel zitten. Ad van Geloven nam Mora vorige week definitief over van Unilever.

related partner content for mobile comes here

Cora (actrice Juliëtte de Wijn) was jarenlang razend populair bij de televisiekijkend Nederland. Vier jaar geleden stopte Mora met de Cora-campagne.

Marketing-retaildirecteur Tijn Bresser van Mora wilde over het eerherstel van Mora nog niet veel kwijt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in