Overslaan en naar de inhoud gaan

Merknaam Microsoft 62 miljard dollar waard

Microsoft is de meest waardevolle merknaam ter wereld. De naam van de Amerikaanse softwareproducent heeft een waarde van 62 miljard dollar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op plaats twee staat het Amerikaanse industriële conglomeraat General Electric (GE) met 55,8 miljard dollar (45,3 miljard euro). Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Millward Brown naar de honderd meest waardevolle merken ter wereld.

related partner content for mobile comes here

De naam van de Amerikaanse frisdrankproducent Coca-Cola neemt de derde plaats in met een waarde van 41,4 miljard dollar. De vierde plaats is voor het telecombedrijf China Mobile met 39,1 miljard dollar. Het sigarettenmerk Marlboro (Altria) volgt met 38,5 miljard dollar.

Het enige Nederlandse bedrijf in de lijst is het bankconcern ING op 76. De merknaam ING heeft een waarde van 6,35 miljard dollar (5,2 miljard euro).

De lijst wordt opgesteld aan de hand van een wereldwijd marktonderzoek onder 650.000 consumenten (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in