
Op plaats twee staat het Amerikaanse industriële conglomeraat General Electric (GE) met 55,8 miljard dollar (45,3 miljard euro). Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Millward Brown naar de honderd meest waardevolle merken ter wereld.
De naam van de Amerikaanse frisdrankproducent Coca-Cola neemt de derde plaats in met een waarde van 41,4 miljard dollar. De vierde plaats is voor het telecombedrijf China Mobile met 39,1 miljard dollar. Het sigarettenmerk Marlboro (Altria) volgt met 38,5 miljard dollar.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet enige Nederlandse bedrijf in de lijst is het bankconcern ING op 76. De merknaam ING heeft een waarde van 6,35 miljard dollar (5,2 miljard euro).
De lijst wordt opgesteld aan de hand van een wereldwijd marktonderzoek onder 650.000 consumenten (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee