Endemol: digitale tijdschriften bij tv-programma’s
Endemol gaat voor alle Europese kijkers digitale tijdschriften maken bij een groot aantal tv-programma's die het bedrijf produceert.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Nederlandse tak van Endemol heeft vorig jaar rond het programma Big Brother al proefgedraaid met dit concept, aldus De Telegraaf. Daarvoor wordt samengewerkt met het Belgische bedrijf AllisBlue.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gemiddeld 40.000 kijkers gaven aan het Big Brother-magazine met de laatste nieuwtjes over de huisbewoners te willen lezen via e-mail, aldus Endemol. Het blad verscheen tien keer en was gemiddeld vijftien pagina’s dik, waarvan circa vijf (interactieve) advertentiepagina’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCommercieel directeur Dick van der Graaf van Endemol Nederland verwacht dat dit jaar ook drie à vier andere Nederlandse tv-programma’s hun eigen digitale magazine krijgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid