Jorgensen en Peters Ginsborg partners Anomaly Amsterdam
Anomaly voegt de twee Denen toe aan het management als executive creative directors.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lars Jorgensen en Martin Peters Ginsborg (beiden uit Denemarken) worden als partners en executive creative directors aan Anomaly Amsterdam toegevoegd vanwege het winnen van het wereldwijde Johnnie Walker account.
De twee stappen eind deze maand over naar het bureau. De afgelopen drie jaar waren ze freelancers, daarvoor werkten ze samen als team bij Grey New York. Ze werkten al met Anomaly aan verschillende campagnes zoals de Super Bowl commercial voor Budweiser Black Crown in 2013.
Hazelle Klonhammer, partner en ceo bij Anomaly Amsterdam meldt dat het bureau de twee al een tijd in het vizier had.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid