Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe activatiecampagne FBTO: op zoek naar 3 onmisbare dingen voor op reis

De online campagne is bedoeld om ‘een jonge avontuurlijke doelgroep aan te spreken’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne moet duidelijk worden dat FBTO staat voor zelfredzaamheid en flexibiliteit, ‘omdat het leven veranderlijk is’.

related partner content for mobile comes here

Verrassingsvakanties

FBTO speelt met zijn reisverzekering in op de trend dat jongeren houden van ‘verrassingsvakanties’ ‘En als je niet weet wat je eindbestemming is, dan komt de reisverzekering van FBTO waarbij je de verschillende modules ten alle tijden aan- en uit kunt zetten goed van pas.’

Onderdeel van de campagne is een win-een-reis actie in samenwerking met srprs.me, waar mensen een reis kunnen boeken, zonder dat ze weten waar ze naartoe gaan.

Hashtag

FBTO vraagt consumenten wat ze meenemen naar een onbekende bestemming. Ze kunnen 3 dingen noemen, op de foto  zetten en delen via Instagram, Twitter en Facebook met de hashtag .

De campagne heeft een looptijd van twee weken vanaf 4 februari t/m 13 februari. Aan het eind van iedere week wordt één reis weggegeven. De winnaars krijgen op Schiphol te horen waar de reis naartoe gaat.

: doe nu mee! Laat je verrassen :-)

Concept & uitwerking: Johnny Wonder & Brandfighters

Middelen: radiocommercial, Facebook, Twitter, Instagram, activatie op Schiphol

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in