Overslaan en naar de inhoud gaan

Jojo-diva Oprah Winfrey neemt een belang van 10 procent in Weight Watchers

De media personality en eeuwige strijdster tegen de kilo's treedt ook toe tot het bestuur van Weight Watchters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren werd bekendgemaakt dat mediagrootheid Oprah Winfrey een forse hoeveelheid aandelen in de onderneming koopt en toetreedt tot de raad van bestuur. Winfrey, wiens gewicht door de jaren heen behoorlijk jojode, koopt in eerste instantie een aandelenbelang van 10 procent in Weight Watchers. De tv-diva krijgt daarnaast een optie op nog eens 5 procent. De beurswaarde van het dieetbedrijf verdubbelde ruimschoots na de aankondiging.

related partner content for mobile comes here

Winfrey, sinds begin jaren &;90 in gevecht met de kilo&;s, gaat verslag doen van haar eigen vorderingen met een afslankprogramma. Beleggers speculeerden erop dat Oprah een ommekeer teweeg kan brengen bij Weight Watchers, dat al langere tijd kampt met magere financiële resultaten. Het aandeel schoot 105 procent omhoog.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in