Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday werkt nu ook voor Rabobank

Het gaat om branding en communicatie rondom nieuwe bancaire producten middels PR, sociale content en digitale activaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste campagne wordt in november van dit jaar gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Stefan Wink, advertising manager Rabobank, waarom Kingsday is toegevoegd als bureau (naast Ogilvy & Mather Amsterdam): &;Rabobank wil ook in de digitale wereld bankieren een menselijk gezicht geven. Advertising laat zich daarbij steeds minder vangen in een overzichtje met disciplines, middelen en media. Met Kingsday voegen we een bureau toe dat graag op zoek gaat naar nieuwe oplossingen die aansluiten bij de veranderingen waar Rabobank en onze klanten nu mee te maken hebben.&;

Sander Volten, managing director, Kingsday: &;De financiële sector is nu boeiender dan ooit, met kritische consumenten, technologische vernieuwing en nieuwe toetreders. Dan is het juist mooi om met een iconisch merk als Rabobank voorop te gaan in de strijd zonder de "roots" en merk-overtuiging uit het oog te verliezen. Er liggen volop creatieve kansen dus.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in