Overslaan en naar de inhoud gaan

Roorda wint opnieuw NIX

De combinatie Roorda en Tabula Rasa won vrijdag de minicompetitie rond bundel NIX18.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze campagne valt onder de raamovereenkomst ‘Grote Campagnes Rijksoverheid’ die Dienst Publiek en Communicatie (DPC) heeft gesloten met J. Walter Thompson Amsterdam, KesselsKramer, Publicis en Roorda in combinatie met Tabula Rasa. 

Roorda maakte al de eerdere gedragsveranderingscampagne rond alcohol en tabak NIX18. Sterker nog: won het bureau er een zilveren Effie voor. 

Joeri  Jansen: &;Natuurlijk was het een fantastisch compliment om na twee jaar al een zilveren Effie te winnen voor NIX18. Dat er al zo snel resultaat is geboekt met een gedragsveranderingscampagne is fantastisch, maar eigenlijk beginnen we nog maar net. Ik stond daarom met een tweeslachtig gevoel op het podium. Vrijdag kwam het bevrijdende nieuws dat we wederom zijn geselecteerd en de klus de komende vier jaar mogen afmaken.&;

Roorda en Tabula Rasa wonnen eerder de verkeersveiligheidscampagnes (waaronder de BOB­‐campagne) en de “VanAnaarBeter” campagne, beide van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in