Data & Insights Thecla Schaeffer (G-Star RAW): 'Bijzondere producten hebben geen ingewikkelde marketing nodig'
Data & Insights Thecla Schaeffer (G-Star RAW): 'Bijzondere producten hebben geen ingewikkelde marketing nodig'
Premium Data & Insights Over de revolutionaire transitie bij ING – en communicatie als drijvende kracht
Premium Data & Insights Thecla Schaeffer (G-Star RAW): 'Bijzondere producten hebben geen ingewikkelde marketing nodig'
Premium Data & Insights Thecla Schaeffer (G-Star RAW): 'Bijzondere producten hebben geen ingewikkelde marketing nodig' De cmo van G-Star sprak op Het Grote Marketing Congres 2015 over de marketingstrategie van het merk.
Carriere PvdA wil dat lobby in Den Haag eerlijker en transparanter wordt 'Nederland is voor lobbyisten een speeltuin'
Data & Insights In 2040 bezoeken we eDay in zelfrijdende auto's Hoe fijn zou het zijn als onze auto zichzelf verplaatst en bestuurt?
Premium Customer Experience The Oddshop wint opnieuw twee minicompetities van de Rijksoverheid Nu gaat het om een campagne over antibioticaresistentie en één om het online bestellen van vervalste geneesmiddelen tegen te gaan.
Premium Data & Insights Over de revolutionaire transitie bij ING – en communicatie als drijvende kracht Communicatiedirecteur Johan van der Zanden: ‘De operatie in één zin samenvat: de traditionele hark is verdwenen.’
Premium Data & Insights Thecla Schaeffer (G-Star RAW): 'Bijzondere producten hebben geen ingewikkelde marketing nodig' De cmo van G-Star sprak op Het Grote Marketing Congres 2015 over de marketingstrategie van het merk.
Carriere PvdA wil dat lobby in Den Haag eerlijker en transparanter wordt 'Nederland is voor lobbyisten een speeltuin'
Data & Insights In 2040 bezoeken we eDay in zelfrijdende auto's Hoe fijn zou het zijn als onze auto zichzelf verplaatst en bestuurt?
Premium Customer Experience The Oddshop wint opnieuw twee minicompetities van de Rijksoverheid Nu gaat het om een campagne over antibioticaresistentie en één om het online bestellen van vervalste geneesmiddelen tegen te gaan.
Premium Data & Insights Over de revolutionaire transitie bij ING – en communicatie als drijvende kracht Communicatiedirecteur Johan van der Zanden: ‘De operatie in één zin samenvat: de traditionele hark is verdwenen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee