IPG Mediabrands Nederland neemt contentmarketingbureau Yune over
IPG Mediabrands Nederland is eigendom van Interpublic Group en de mediaholding van de bureaus UM, Initiative en Traffic4u. Pablo van den Berg en Robert Doggers richtten Yune in 2007 op. Het bureau is begonnen als videoproductiebureau en in tien jaar tijd uitgegroeid tot een groot full-service contentmarketingbureau.
Volgens Pablo van den Berg kiest Yune voor aansluiting bij de mediaholding omdat ‘de visie van het bureau is dat het maken van content en de distributie ervan als een geheel benaderd moet worden. Met de stap die Yune nu maakt zijn we nog beter in staat hier invulling aan te geven.’
Met de samenwerking binnen IPG Mediabrands Nederland verwacht hij dat Yune in zijn dienstverlening sterker komt te staan als het gaat om mediadistributie. ‘Daarnaast worden data en onderzoek steeds belangrijker binnen het vakgebied contentmarketing. Met IPG Mediabrands kunnen we ook hiermee een belangrijke stap voorwaarts maken. Andersom gaan wij het domein contentcreatie en productie binnen IPG Mediabrands verder vormgeven.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid