Overslaan en naar de inhoud gaan

Kevin Hart als ‘Man Who Kept Running’ in campagne Apple Watch Nike+

Campagne moedigt aan om tijd vrij te maken voor trainingen tijdens drukke dagen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De video waarin Kevin Hart de hoofdrol speelt is onderdeel van de ‘Time is Precious’-campagne. Deze campagne is bedoeld om de Apple Watch Nike+ te promoten. In de video is eerst te zien dat Kevin Hart zichzelf filmt en tegelijk zegt Hart dat hij de allereerste Apple Watch Nike+ in bezit heeft. Daarna ‘verdwijnt’ Hart voor een paar maanden.

related partner content for mobile comes here

Later blijkt dat de Amerikaanse acteur en komiek zich volledig op het hardlopen heeft gestort, dankzij de nieuwe Apple Watch Nike+. Beelden van een inmiddels bebaarde Kevin Hart zijn te zien vanuit de woestijn waar hij een streng trainingsregime aanhoudt.  

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in