Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaverblad Verzekeringen maakt reclame over eigen naamsbekendheid

Bureau BVH maakt de tiende tv-commercial voor de verzekeraar
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Klaverblad Verzekeringen maakt sinds 2012 reclame op radio en tv. In de nieuwe TV commercial van het bedrijf meldt een trotse medewerkster dat bijna heel Nederland inmiddels Klaverblad Verzekeringen kent. Daar is de directie blij mee, maar dan doet de medewerkster een suggestie die in minder goede aarde valt.

related partner content for mobile comes here

De commercial &;Naamsbekendheid&; is de tiende TV commercial van Klaverblad Verzekeringen zijn mentaliteit uitdraagt: als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.

Credits
Bureau: BVH Identity Driven Thinking
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Projectmanagement: Anne-Britt van Uchelen
Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
Editor: Ben Isaacs
RTV producer bureau: Violet van der Straaten
Geluid: Soundcircus, Feike de Wit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in