Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is effectieve marketing om je productinnovatie te laten slagen?

Waar moet je als deelnemer op letten als je aan een ‘beste product’-verkiezing mee doet? 7 tips van voormalige winnaars van Gekozen…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de wereld van supermarkten, levensmiddelen of verzorgingsproducten (FMCG) zijn er nogal wat “beste” prijzen. “De beste” verkiezingen zijn gebaseerd op hoe bekend de consument is met het product of de winkel. Voor “beste” kunnen we dus ook vaak zeggen “bekendste”, het gaat vooral om private labels en supermarktmerken. De winnaar is steevast het bedrijf dat er het meeste social marketing euro’s inpompt. De “likes” worden zo de self fulfilling prophecies van een marketeer, ook wel het “wij van wc eend” syndroom genoemd.

related partner content for mobile comes here

Anders dan dit soort “beauty polls” zijn de verkiezingen die plaatsvinden op basis van een bepaald aspect of criterium, zoals meest duurzaam, meest innovatief of het zuinigst. Waar moet je op deelnemer op letten als je aan zo’n verkiezing mee doet?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in