Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat voegt innovatie nog toe als marketingtool?

Consument laat zich steeds minder leiden door stickers als “nieuw” en “beste”.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de wereld van reclame en marketing tellen we al snel 25 festivals waar prijzen worden uitgereikt. Meedoen of niet? Kiezen op grond van ijdelheid is goed te doen, maar op rendement… dat is niet altijd duidelijk.

related partner content for mobile comes here

De consument laat zich steeds minder leiden door stickers  als “nieuw” en “beste”. In ieder geval leveren ze nauwelijks return on innovation.

Levert een productinnovatie rendement op voor het bedrijf? Wat is de return? Als we kijken naar de schier eindeloze stroom aan nieuwe en vernieuwde producten, line extensies en verpakkingsinnovaties, dan is de conclusie dat innovatie zelf “fast moving” is. Het “wiel van innovatie” draait op volle toeren. De succesratio van productinnovaties en introducties is echter onrustbarend laag.

Zijn er prijzen/awards, productverkiezingen, die de Return on Innovation vergroten?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in