Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitgever Mediahuis staakt Mindshakes

Het commerciële succes bleef uit voor het millennialplatform.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mindshakes maakt vandaag op de bekend ermee op te houden.

related partner content for mobile comes here

In oktober 2015 begon uitgever Mediahuis Nederland - hier eigenaar van NRC en de Limburgse dagbladen - met . Het nieuwe platform wilde de millennial bedienen met &;geëngageerde journalistiek en verhalen die je raken in vorm en inhoud&;.

Mindshakes publiceerde naar eigen zeggen in het eerste jaar ruim duizend artikelen, video’s, strips en podcasts en was daarmee succesvol. Er waren ruim 300.000 unieke bezoekers per maand, er werden ook journalistieke prijzen gewonnen, maar de bleven achter.

&;Alle lessen die Mediahuis Nederland van het project Mindshakes heeft geleerd, worden ingezet bij een nieuw project dat in januari van start gaat in samenwerking met online uitgever Wayne Parker Kent. Daarover zeer binnenkort meer&;, zo is te lezen in het Facebookbericht.

Mede-initiatiefnemer Ward Wijndelts vertrok eind vorig jaar naar Vrij Nederland om daar hoofdredacteur te worden.

Uitgever Mediahuis op Telegraaf Media Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in