Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Gras aan de slag voor Fleurop

Het Amsterdamse creatieve contentbureau zal de bloemengigant volledige ondersteuning bieden op social mediagebied.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop zegt dat Blauw Gras zich goed had voorbereid en ingeleefd in het merk Fleurop. ‘Dat toonden ze door in het gesprek met een duidelijke strategie aan te komen en precies die kansen aan te stippen waar we naar op zoek waren. Als kers op de taart hadden zij daarbinnen ook al wat creatieve ideeën uitgewerkt. Als laatste vinden wij een persoonlijke klik ook erg belangrijk en essentieel in een goede samenwerking.’

related partner content for mobile comes here

Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras: ‘Goede content voegt waarde toe aan het leven van de consument. Dit is precies wat we Fleurop kunnen bieden. Door onze drie pijlers strategie, creatie en distributie optimaal samen te laten werken, creëren we succesvolle en relevante content die precies in de leefwereld van de doelgroep past en gewenst is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in