Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom de woensdag een prima dag is om persberichten te versturen [Infographic]

Het persbericht is voor PR-professionals nog altijd een van de belangrijkste middelen om publieke aandacht te krijgen. 
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het persbericht is voor PR-professionals nog altijd een van de belangrijkste middelen om publieke aandacht te krijgen. 

related partner content for mobile comes here

Het succes of falen ervan is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de dag en het exacte moment van verspreiding, maar ook wie worden benaderd en hoeveel maatwerk daaraan te pas is gekomen.

PR.co maakte een analyse van 50.000 persberichten en nam de belangrijkste lessen eruit op in deze infographic. 

(Klik op de afbeelding voor een grotere versie)

Groot:

 

 

Illustratie opening:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in