Waarom de woensdag een prima dag is om persberichten te versturen [Infographic]
Het persbericht is voor PR-professionals nog altijd een van de belangrijkste middelen om publieke aandacht te krijgen.


Het persbericht is voor PR-professionals nog altijd een van de belangrijkste middelen om publieke aandacht te krijgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het succes of falen ervan is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de dag en het exacte moment van verspreiding, maar ook wie worden benaderd en hoeveel maatwerk daaraan te pas is gekomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPR.co maakte een analyse van 50.000 persberichten en nam de belangrijkste lessen eruit op in deze infographic.
(Klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Groot:
Illustratie opening: iqoncept / 123RF Stockfoto
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid