Overslaan en naar de inhoud gaan

Bank met geheven vingertje voortaan ‘bank met flair’

ASN Bank was zich een beetje kwijtgeraakt in het grote thema van een betere wereld. Het moet aantrekkerlijker en behapbaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De website van ASN Bank was al een paar weken eerder vernieuwd, maar vanaf 28 november maakte het brede publiek kennis met ‘’. Tussen aanhalingstekens, zoals dat hoort bij een herpositionering, want het wezen van wat ASN Bank is blijft natuurlijk intact. Maar dat er iets moest veranderen, was voor hoofd marketing & communicatie Andre Kragtwijk (foto), wel duidelijk. ‘We hadden het domein van duurzaamheid, een betere wereld, te groot gemaakt. Op zo’n manier dat het niet meer behapbaar was voor mensen. Niemand is tegen idealen, iedereen is voor een duurzamere samenleving, maar als je het te groot en te abstract maakt, haken mensen af.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in