Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Private Banking sponsort Nederlandse golf

Geld wordt gebruikt om Nederlandse golf te verjongen en vernieuwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Golfprofessional Mark Reynolds luidde vanmorgen de beursgong in Amsterdam om het sponsorschap aan te kondigen.

related partner content for mobile comes here

ING Private Banking wil samen met de Nederlandse Golf Federatie het Nederlandse golf verjongen en vernieuwen.  Er zijn drie speerpunten: het stimuleren van het jeugdgolf om zo aanwas voor de toekomst te genereren, het stimuleren van topgolf en ‘vernieuwing’ aanbrengen in de sport.

Er werd al een campagne ontwikkeld om kinderen op jonge leeftijd met de sport kennis te laten maken, en is er een online applicatie die golfers in staat stelt om hun score te registreren, de handicap real-time te verwerken en scores te delen met vrienden.

Golf is met bijna 400.000 golfers de derde sport van Nederland, ons land telt ruim 200 golfbanen.

ING Private Banking is zowel hoofdsponsor van de Nederlandse Golf Federatie (NGF), Golf Team Holland als van het Ladies Open en partner van het KLM Open.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in