Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom wint mediapitch Lexa

Het mediabureau gaat per direct de nieuwe 'experience' strategie voor 2016 uitrollen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die strategie wordt neergezet vanuit een data driven en performance perspectief.

Lexa had hiervoor een lange samenwerking met Mindshare. Voor de pitch waren 4 mediabureaus uitgenodigd. Accenture begeleidde het uitgebreide pitchtraject.

&;Starcom heeft een sterke indruk achter gelaten tijdens de "chemistrysessie" en het werk dat gedurende de verschillende fasen is geleverd. Wij zijn ervan overtuigd dat haar blik op onze markt, het begrijpen van onze business in combinatie met de data driven Human Experience strategie, ons helpt in het nieuwe tijdperk van dating om de consument van nu aan ons te blijven binden&;, licht Jessica Delpirou, Hub Director SE Meetic Group toe.

related partner content for mobile comes here

Cornelie Weller, ceo van Starcom: &;Lexa opereert in een markt die sterk onderhevig is aan disruptie. De dynamiek in de markt, waarbij consumenten steeds meer mobile en social zijn en steeds meer verwachten van organisaties als Lexa, maakt dit een extra mooie uitdaging op het gebied van branding en performance, en past daarmee sterk bij onze velocity filosofie (snelheid x acceleratie x relevantie x momentum). Experiences gedreven door data staan hierin centraal staan om waarde toe te voegen aan het leven van consumenten in het tijdperk van velocity marketing.&;

Lexa wordt aangestuurd vanuit Amsterdam, met het hoofdkantoor in Parijs, waarbij Starcom als het lokale mediabureau in Nederland voor Lexa zal opereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in