Overslaan en naar de inhoud gaan

Zorgorganisatie Kwintes kiest voor De Vormgevers

Het Utrechtse bureau is verantwoordelijk voor de strategie en uitrol van de nieuwe merkcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens wordt naamsbekendheid steeds belangrijker voor zorgaanbieders, nu gemeenten en burgers zelf hun zorgorganisatie mogen kiezen. heeft daarvoor de campagne &;Grip op je leven&; ontwikkeld, waarbij bewust is gekozen voor een &;kwalitatieve sociale aanpak&; met een groot bereik.

related partner content for mobile comes here

‘Als we inzoomen op de cliënten van Kwintes, zien we een grote doelgroep’, stelt , senior marketing consultant bij De Vormgevers. ‘Het kan namelijk iedereen uit het verzorgingsgebied zijn, die de hulp van Kwintes nodig heeft.’

Volgens Van ’t Foort was het voornamelijk de vraag of mensen die &;de grip op het leven kwijt zijn&;, wel te bereiken zijn met advertising. ‘Uit onderzoek is gebleken dat deze mensen niet altijd de stap richting echte hulp durven (of kunnen) zetten en ze lastig te bereiken zijn met marketingcommunicatie. Een extra steuntje in de rug van de nabije omgeving kan een wezenlijk verschil maken voor deze mensen bij het zetten van de eerste stap richting professionele hulp.’

De kern van de campagne bestaat uit een viertal individuele verhalen, die met een portretserie beeldend zijn gemaakt door fotograaf Harald Lakerveld. In 2016 zal het communicatieconcept verder worden uitgerold met onder andere online banners en video&;s. 

Meer informatie is vanaf 8 december te vinden op de speciale .

Credits
Fotografie: Harald Lakerveld (Lakerveld Design)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in