Dankzij PostNL kan ook de Sint naar de sportschool
De campagne werd ontwikkeld door TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
PostNL voert met de Sinterklaas-commercial campagne voor zijn flexibele bezorgservice.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het postbedrijf zegt te bezorgen 'waar en wanneer het jou uitkomt'. Op de site kunnen consumenten checken welke bezorgopties PostNL aanbiedt. Zo kan het dus zijn, dat zelfs de Sint tijd over heeft om te gaan sporten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is sinds vorige week te zien op televisie en online.
PostNL - Gym
Credits
Verantwoordelijk bij PostNL:
Femke Vermeulen, Lotte Bloemendal, Willem Jan Mijnlieff
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Middelen: TV, OLV, bannering & E-DM
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid