Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Vermoeden: nieuw tijdschrift voor zinzoekers

Het Vermoeden is een nieuw tijdschrift dat 'op een eigentijdse manier invulling geeft aan zingeving'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste nummer van het glossy magazine verschijnt op 19 september en is een uitgave van Bindinc. Het blad biedt volgens de makers inspirerende fotografie, verdiepende interviews, intrigerende poëzie, kleurrijke reisreportages en hemelse recepten. Hoofdredacteur Saskia de Jong: 'Veel mensen, jong en oud, hebben behoefte aan verdieping in hun leven. Elk nummer van Het Vermoeden geeft volop inspiratie om spiritualiteit in het dagelijks leven vorm te geven, met hoofd, hart en handen.'

related partner content for mobile comes here

Het Vermoeden combineert de bestaande kwartaalbladen Vier (NCRV) en de IKON-krant en is een eerste stap op weg naar de voorgenomen samenwerking die in 2013 zijn beslag zal krijgen. Coen Abbenhuis, directeur NCRV: 'Zingeving en spiritualiteit vormen naast maatschappelijke betrokkenheid de kern van onze missie. We maken daar radio- en tv-programma’s en websites over en complementeren dat nu met een glossy magazine.'

Het magazine telt 92 pagina’s en verschijnt vier keer per jaar. De bladformule van Vier vormt de basis van het nieuwe magazine, de titel is ontleend aan het tv-programma Het vermoeden dat op 22 september zijn 10-jarig jubileum viert. Het magazine is alleen als abonnement te verkrijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in