(Campagne) McDonald’s haakt in op verkiezingen
Met actieplatform ‘Burgers in Actie’ zegt McDonald’s ‘op te komen voor de burger, met burgervoordeel voor iedereen’.
Insteek: de uitkomst van de verkiezingen is geen punt van zorg voor de Burgers in Actie: gewoon bezuinigen. Korting – de claim ‘dat wordt weer lekker bezuinigen!’ – is met voordeelbonnen die worden verspreid via onder andere de Mc Donald’s-website, Spits, De Telegraaf en Veronica Magazine te krijgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er is ook een actieposter (met voordeelbonnen) die op een verkiezingsbord werd opgehangen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHans Bruning, marketingmanager McDonald’s Nederland: ‘Bij ons komt de burger op de eerste plaats’ Bezuinigen kan volgens hem op een ‘lekker manier’: ‘Onze ideale coalitie bestaat dan ook uit een Burger, Side Salade, Drankje en Franse Frietjes.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid