Matthijs Moeken directeur marketing C1000
C1000 heeft Matthijs Moeken benoemd tot directeur marketing. Moeken is al werkzaam bij C1000. Op 10 september start hij in zijn nieuwe…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De afgelopen periode heeft C1000 gewerkt aan het business plan voor 2012-2015. Hiermee gaat C1000 een nieuwe fase in. De focus komt meer te liggen op het verankeren van de groei, het optimaliseren van processen, optimale operationele ondersteuning van de organisatie en op een goede integratie met de Jumbo-organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het business plan is de commerciële slagkracht van C1000 een belangrijke pijler. Daarom heeft C1000 een directiewijziging doorgevoerd en wordt Mathijs Moeken benoemd als directeur marketing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMoeken werkt sinds 2009 bij C1000. In zijn huidige functie is hij hoofd themamanagement en promoties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid