Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie, Communicatie en Molblog lanceren Marcommeter

Wat vinden opinieleiders onder de lezers van Adformatie, Communicatie en Molblog van de mediaoptredens van de lijsttrekkers van VVD, PvdA,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de Marcommeter – een coalitie van de drie leidende vaktitels in marketingcommunicatie – becommentariëren negen politiek geïnteresseerde vakgenoten in dagelijks wisselende samenstelling de media-optredens van de lijsttrekkers van acht grote partijen Ook kiest ieder één lijsstrekker uit die op de betreffende dag in positieve of negatieve zin het meest opviel.

related partner content for mobile comes here

De Marcommeter begint maandag 27 augustus.

De commentatoren zijn: Inge Ligthart (TBWA\Neboko), Jan Driessen (Aegon), Goos Eilander (Trendbox), Otto van der Harst (Selmore), Jan Kuitenbrouwer (columnist en schrijver), Hilde Roothart (Trendslator), David Snellenberg (Dawn), Ton Planken (communicatieadviseur/mediatrainer/coach) en Rembrandt Smids (Brandwebbing).

De lijsttrekkers: Mark Rutte (VVD), Diederik Samsom (PvdA), Geert Wilders (PVV), Emile Roemer (SP), Sybrand van Haersma Buma (CDA), Jolande Sap (GroenLinks) Alexander Pechtold (D66) en Marianne Thieme (PvvD).

Lees mee en reageer.
Twitter met de hashtag .

Beeld: Nanna Koekoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in