Hans Anders klant bij Initiative
Hans Anders heeft ervoor gekozen om een groot deel van haar media-investeringen onder te brengen bij Initiative: research & insights, strategisch advies, planning en inkoop van de audio-visuele media.
Rian van Koulil, marketingmanager Hans Anders: 'Hans Anders is volop in ontwikkeling. In 2015 hebben we een uitstekend resultaat geboekt, en ook dit jaar verwachten we verdere groei. De keuze voor Initiative als partner voor onze AV media moet ervoor zorgen dat we ook op mediagebied nog meer rendement uit onze investeringen halen.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuLéonie Koning, managing director Initiative: 'Naast de toegevoegde waarde die Initiative levert op insights, strategie en inkoop, hebben wij elkaar ook direct gevonden in de wijze van samenwerken met FBDS (Fast, Brave, Decisive, Simple).
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid