Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Anders klant bij Initiative

De samenwerking gaat per direct in.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hans Anders heeft ervoor gekozen om een groot deel van haar media-investeringen onder te brengen bij Initiative: research & insights, strategisch advies, planning en inkoop van de audio-visuele media.

related partner content for mobile comes here

Rian van Koulil, marketingmanager Hans Anders: &;Hans Anders is volop in ontwikkeling. In 2015 hebben we een uitstekend resultaat geboekt, en ook dit jaar verwachten we verdere groei. De keuze voor Initiative als partner voor onze AV media moet ervoor zorgen dat we ook op mediagebied nog meer rendement uit onze investeringen halen.&;

Léonie Koning, managing director Initiative: &;Naast de toegevoegde waarde die Initiative levert op insights, strategie en inkoop, hebben wij elkaar ook direct gevonden in de wijze van samenwerken met FBDS (Fast, Brave, Decisive, Simple).

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in