Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Wow’-ervaring verbindt jong en oud in klassieke Concertgebouw-campagne

Het Concertgebouw wil met ‘Onvergetelijk’ zijn naamsbekendheid vergroten onder niet-bezoekers van de concertzaal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne werd ontwikkeld door en .

related partner content for mobile comes here

‘Het Concertgebouw staat voor passie en kwaliteit’, voegt Jort Wildschut, creatief directeur bij Wolfstreet, toe. ‘Daarnaast is Het Concertgebouw een plek waar sinds 1888 jong en oud samenkomt om te genieten van moderne en klassieke muziek. Het stond voor ons vast dat dit in de commercial terug moest komen.’

Verbonden door Het Concertgebouw

De film draait om twee verhaallijnen die op het eerste gezicht lijken te verschillen, maar in werkelijkheid veel gelijkenissen vertonen. Een oudere dirigent voert voor een laatste keer één van zijn gevierde concerten op, terwijl een jong meisje voor de eerste keer Het Concertgebouw bezoekt. Op het moment dat het meisje gaat zitten en de dirigent begint, worden de twee verbonden door Het Concertgebouw. 

Naast de commercial wordt de campagne ‘Onvergetelijk’ geactiveerd en ondersteund via online, social media, print, outdoor en radio:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Het Concertgebouw
Concept: VBAT
Creatie: VBAT & Wolfstreet
Productie: Wolfstreet
Verantwoordelijk bij klant: Carlien Blok
Creative director @ VBAT: Graham Sturt
Creative director @ Wolfstreet: Jort Wildschut
Regisseur: Jurriaan Kamps
Producent: Eleanora de Rijke
D.O.P.: Thijmen Doornik
Offline edit: Marc Bechtold @ Kapsalon
Sound: Joep Meijburg @ The Ambassadors
Grading: Matt Hare @ Glassworks
Online: Erik Wiedenhof

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in