Efteling mikt op internationaal publiek met strak gemonteerde commercial


Om de commercial van de nodige ‘internationale allure’ te voorzien, combineerde Wefilm de specifieke expertises van drie regisseurs. Zo zijn Lennart Verstegen, Basha de Bruijn en Roel Welling allen verantwoordelijk voor de regie van de commercial.
In de film schieten enkele hoogtepunten van het park in rap tempo voorbij en wordt de commercial gedragen door de vlotte montage.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe commercial ‘Discover Efteling, World of Wonders’ is sinds vorige week te zien in België, Duitsland en Groot-Brittannië:
Discover Efteling Theme Park Resort, World of Wonders - Commercial 2016
Credits
Klant: Efteling
Creatie: Pieter van den Heuvel en Tim van de Rijdt
Productiemaatschappij: Wefilm
Regie: Lennart Verstegen (leading director), Basha de Bruijn, Roel Welling
Producer: Sara Nix, Tobias Wilbrink
Editor: Joppo in de Grot
Muziek: Jorrit Kleijnen
Researcher: Eva Vijselaar
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid