Overslaan en naar de inhoud gaan

Gamma verruilt TBWA\Neboko voor Joe Public

Zonder pitch stapte bouwmarkt Gamma na vier jaar over van TBWA\Neboko naar Joe Public.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is allemaal snel gegaan, zegt mede-oprichter en creative director Antoine Houtsma van Joe Public: ‘Een paar weken geleden werden we gebeld door Gamma en we zijn direct aan de slag gegaan.&;

related partner content for mobile comes here

Alex Phaff, manager communicatie Gamma Nederland bij Intergamma, bracht naar buiten met TBWA\ zeer goede resultaten voor Gamma te hebben behaald, maar nu behoefte te hebben aan verandering.

Gert Jan Timmer, managing partner TBWA\Neboko, beaamt dit en legt uit: ‘We zijn samen tot de conclusie gekomen dat we mooie dingen hebben gemaakt maar dat de opvattingen over de toekomst van de campagne en de manier van samenwerken te zeer uiteenliepen. Dan is het soms ook maar het beste om niet ingewikkeld te gaan doen en afscheid van elkaar te nemen.’

Gamma werd in 2010 klant bij TBWA\Neboko na een pitch waaraan behalve het toenmalige bureau JWT Amsterdam, ook FHV BBDO en N=5 betrokken waren.

TBWA\Neboko bedacht de nieuwe pay-off  ‘Mooi hè… Gamma’ en ontwikkelde succesvolle campagnes die tot twee keer toe de tweede plaats haalden bij de Gouden Loeki – ‘Gamma Baby’ afgelopen jaar, en twee jaar eerder ‘Lego Actie’.

De eerste Gamma-campagne van Joe Public wordt eind mei verwacht.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in