Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward Bardoul creatief directeur BeyenMeyer

Per 1 juli vormt Edward Bardoul (40) samen met managing director Peter Hoitinga (39) de directie van BeyenMeyer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Karel Beyen doet een stap terug en maakt geen deel meer uit van het management en de partnergroep.
Hij blijft wel voor klanten van BeyenMeyer werken.
Paul Meijer blijft creatief directeur van online bureau Pool Worldwide, waaraan hij samen met Dirk de Koning leiding geeft.
Meijer blijft partner in BeyenMeyer, maar zal zich verder niet met het dagelijkse management bezig houden.

related partner content for mobile comes here

Hoitinga en Bardoul kennen elkaar goed, ze introduceerden eerder samen verzekeraar Ditzo, waar Hoitinga tot 1 juli 2011 managing director was.
Sinds 1 augustus vorig jaar is Hoitinga managing director bij BeyenMeyer.
Bardoul en Hoitinga maakten samen verschillende Ditzo-campagnes: eerst in de tijd dat Bardoul freelancte voor BeyenMeyer en vervolgens in de periode dat Bardoul creative director bij Etcetera was.
In februari van dit jaar verliet Bardoul Etcetera na een dikke vier jaar, naar hij zelf zegt wegens verschil van inzicht over zijn rol binnen Etcetera.
Niet lang daarna werd hij gebeld door Paul Meijer.
Bardoul: ‘Paul vroeg mij of ik Karel wilde opvolgen. Een enorme eer vond en vind ik dat, want ik heb ongelofelijk veel respect voor Karel en Paul. Karel was ooit mijn mentor bij het toenmalige DMB&B. Ik was artdirector en Karel heeft ervoor gezorgd dat ik copywriter werd. Ik ken BeyenMeyer goed en ik voel me hier thuis. Een prachtige kans om het samen met Peter te leiden.’

Toen Hoitinga vorig jaar begon als managing director van BeyenMeyer, zei hij daarover: 'BeyenMeyer is een bureau dat opvallend werk maakt waarbij concreet resultaat voorop staat. Deze nieuwe kans geeft me de mogelijkheid om mijn kennis en ervaring met de integratie van off- en online campagnes op bredere schaal voor onze klanten in te zetten'. Voor Ditzo werkte Hoitinga afwisselend aan bureauzijde als business/marketingstrateeg onder meer voor Etcetera en in marketingfuncties bij financiële dienstverleners waaronder SNS REAAL Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in