Drie kandidaten Nima Marketing Jaarprijs: Albert Heijn, Rabobank en Sellaband
Afgelopen vrijdag heeft de jury van de Nima Marketing Jaarprijs drie kandidaten gekozen die voor de marketingprijs in aanmerking komen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het zijn: Albert Heijn, de Rabobank en Sellaband. Wie de prijs wint wordt op het MarketingGala op 29 november bekend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorig jaar won Gsus en in 2005 TomTom.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe drie kandidaten komen uit een lijst van 10, die al eerder bekend gemaakt werd. Op deze lijst stonden naast Albert Heijn, Rabobank en Sellaband, ook nog: DSB Bank, Floris van Bommel, Medellín Secret, Philips, Sonja Bakker en Unilever.
BNN stond ook op de longlist, maar bedankte voor de eer, omdat 'het een stichting is en zich niet als marketing bedrijvende onderneming wil positioneren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid