Overslaan en naar de inhoud gaan

Directiewisseling bij Clockwork

Robert de Snoo en Hannes van Raay vertrekken, Rachel Michailidis treedt aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Michailidis is per 1 april benoemd als Managing Director van het ‘digital engagement bureau’van Ordina. Zij volgt Robert de Snoo op, die het bureau de afgelopen tweeënhalf jaar heeft geleid. In die periode werd een doorgevoerd, waarbij een aantal onderdelen van moederbedrijf Ordina werden ondergebracht in Clockwork. Mede hierdoor is het bureau sterk in omvang gegroeid.

related partner content for mobile comes here

De afronding van deze strategische heroriëntatie is voor hem een logisch moment om de leiding over te dragen en ruimte te maken voor nieuw leiderschap. De bedoeling is dat Clockwork zich meer gaat richten op service innovatie.

Tegelijk stapt ook Creatief Directeur Hannes van Raaij op. Hij kwam vijf jaar geleden over van Lost Boys en heeft besloten om zijn carrière buiten Clockwork voort te zetten. Zijn rol wordt voorlopig intern opgevangen. Van Raay zette het bureau weer creatief op de kaart, wat resulteerde in nominaties en prijzen bij onder meer Spin Awards, Dutch Interactive Awards (DIA) en Lovies.

Rachel Michailidis komt van Ordina waar ze een directiefunctie bekleedde. Als voormalig strategieconsultant brengt zij met name strategische en businesscompetenties met zich mee naar Clockwork. Michailidis: ”Ik ben heel gemotiveerd om met het team de herpositionering van Clockwork verder te brengen. Het talent, het creatief en innoverend vermogen en de drive die Clockwork brengt bij klanten is fundamenteel voor ons succes en onderscheidend in de markt.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in