Overslaan en naar de inhoud gaan

Diederick Koopal regisseert nieuwe commercial Remia met eerlijke masterchef

Remia introduceert de Legendary Real Tasty mayonaises.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Remia brengt vijf nieuwe mayonaisesmaken op de markt, de Legendary Real Tasty mayonaises. Om die boodschap over te brengen heeft Group for Brands in samenwerking met Hazazah en Diederick Koopal een commercial ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Koopal regisseerde de commercial. Dat deed hij al eerder voor het merk, met Sylvester Stallone in de hoofdrol.

Dit keer staat Sjef Pouwermans centraal, een fictieve masterchef die eerlijkheid zeer hoog in het vaandel heeft.

Credits

Reclamebureau: Group for Brands
Klant: Remia, Marcos Garcia
​RTV Producer/Account: Sandra Derogee
Creatives: Diederick Koopal, Frans Brand, Sanne Braam
Productiemaatschappij: Hazazah Film & Photography
Concept & Regie: Diederick Koopal
Producer: Ralph de Haan, Jeroen van den Idsert
Productie Manager: Marty Keizer
D.O.P.: Wouter Westendorp
Offline editor: Kapsalon / Marc Bechtold
Post productie: De Grot
Grading: Joppo in de Grot
Composit: Robin Hancock en Erik van den Heuvel
Muziek mixage: FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Eva Lansen

Ik vind het leuke reclames, met Sjef Pouwermans. Maar wie is de acteur die Sjef speelt? Ik kan dit nergens vinden. Groet Eva

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in