Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking MassiveMusic met Joss Stone voor internationale merkcampagne UBS

De financiële dienstverlener komt samen met Publicis London met een wereldwijde merkcampagne waarin verschillende levensvragen die vrouwen…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne valt samen met International Women’s Day 2017 (op 8 maart).

related partner content for mobile comes here

In de campagne wordt de kracht van muziek gebruikt om de boodschap op de juiste manier te versterken. Muziekbureau MassiveMusic produceerde een nieuwe versie van ‘Free Me’ samen met zangeres en Grammy Award winnaar Joss Stone.

De stijl van de film is gebaseerd op de algemene merkcampagne van UBS, 'Life’s Questions', die vorig jaar verscheen. Deze campagne was ook de lancering van de sonic identity voor UBS, ontwikkeld door MassiveMusic. Deze keer kreeg het muziekbureau de opdracht om een nummer te vinden dat de juiste emotionele context creëert voor de vragen die in de film gesteld worden, en tevens overeenstemt met de muziekstijl van het merk.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Gender equality
MassiveMusic kwam met het idee voor een herinterpretatie van Joss Stone's ‘Free Me’. De single is sinds 6 maart 2017 beschikbaar op iTunes en Spotify.

Moos Lamerus, Muziek Producer bij MassiveMusic: 'Het was voor ons als muziekbureau de uitgelezen kans om de breedte van onze muziekservices te laten zien - van het vinden van nummers, artist handling tot muziekproductie.'

Het door Stone geschreven ‘Free Me’ beantwoordt vragen uit de originele briefing. Het nummer wordt gezongen door een vrouw die zich uitgesproken heeft op het gebied van gender equality, en de positieve geest van het nummer past goed bij de strijdvaardige boodschap van de campagne.

Joss Stone: 'Het team van MassiveMusic heeft zijn huiswerk goed gedaan. Het is voor mij een aangename verrassing wanneer mensen de werkelijke betekenis van mijn liedjes kennen. Toen zij dit nummer voor deze campagne voorstelden, voelde dit meteen goed - het past perfect.'

De nieuwe merkcampagne van UBS is wereldwijd te zien op tv en digitale kanalen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in